2022-04-27 07:49:21

Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Centra za odgoj i obrazovanje "Ivan Štark" Osijek

Centar za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek

Drinska 12B

31000 OSIJEK 

Kontakt: 031/274-811 

centar@centar-istark-os.skole.hr

 

KLASA: 600-05/22-01/2 

URBROJ:2158-127-22-01-01 

 

U Osijeku, 27. travnja 2022. godine 

 

 

Na temelju članka 126. stavaka 1.-3.  i članka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine,  br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 136/14- RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18., 98/19. i 64/20) i članka 95. Statuta Centra za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek, Školski odbor Centra za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek, raspisuje 

 

NATJEČAJ 

za imenovanje ravnatelja/ice škole 

 

Za ravnatelja škole može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće nužne uvjete: 

1.   završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti: 

a) sveučilišni diplomski studij ili 

b) integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili 

c) specijalistički diplomski stručni studij  

d) položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi 

2.  uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (koja nije pravomoćno osuđena za kaznena djela i protiv koje nije pokrenut i ne vodi se kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi) 

3.  najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama. 

Osim osobe koja je završila neki od studija iz točke 1., ravnatelj osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova. 

Iznimno, osoba koje ne ispunjava uvjete iz točke 1. ili koja nije završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova može biti ravnatelj osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu (Narodne novine, br. 59/90, 26/93, 27/93, 29/94, 7/96, 59/01, 114/01 i 76/05). 

4.   Kandidat za ravnatelja obvezan je dostaviti program rada za mandatno razdoblje. 

5.   U postupku imenovanja ravnatelja vršit će se vrednovanje dodatnih kompetencija sukladno odredbama članka 93. Statuta Škole i to: 

1.  poznavanje stranog jezika 

2.  osnovne digitalne vještine i 

3.  iskustvo rada na projektima. 

Kandidati nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove. 

6.   Ravnatelj škole  imenuje se na pet (5) godina. 

7.   Uz pisanu prijavu na natječaj, koja mora biti vlastoručno potpisana, kandidati su obvezni dostaviti u izvorniku ili preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika: 

a)  Dokaze o ispunjavanju nužnih uvjeta i to: 

-  diploma odnosno dokaz o stečenoj vrsti i stupnju stručne spreme 

-  domovnica odnosno dokaz o državljanstvu 

- dokaz o položenom stručnom ispitu odnosno dokaz da je osoba oslobođena obveze polaganja stručnog ispita 

- uvjerenje nadležnog suda, da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od osam dana od dana objavljivanja natječaja) 

-dokaz o radnom iskustvu (potvrda ili elektronički zapis HZMO i potvrda školske ustanove o vrsti i trajanju poslova) 

- dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3. članka 126 ZOOOSŠ (odluke o imenovanju) 

b)  Program rada iz točke 4. koji obvezno mora sadržavati: 

- ciljeve, aktivnosti, budžet, vremenski plan, projekte i ostale elemente koji opisuju što će se i kako provoditi u sljedećem mandatnom razdoblju. 

c)  Dokaze o ispunjavanju dodatnih kompetencija iz točke 5., ukoliko ih kandidati imaju, a dokazuju se na sljedeći način: 

- poznavanje stranog jezika dokazuje se: stupnjem prema Zajedničkom  europskom  referentnom okviru za jezike, preslikom indeksa ili potvrdom fakulteta o završenom kolegiju stranog jezika, dopunskom ispravom uz diplomu, diplomom, svjedodžbom ili drugom javnom ispravom o završenom studiju stranog jezika, potvrdom ili ispravom škole stranog jezika odnosno druge ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju stranog jezika o završenom stranom jeziku odnosno o izvršenom testiranju znanja stranog jezika 

- znanje osnovnih digitalnih vještina dokazuje se: uvjerenjem, certifikatom, potvrdom, svjedodžbom, diplomom ili drugom ispravom 

- iskustvo rada na projektima dokazuje se prilaganjem: potvrde ili druge isprava o sudjelovanju u provedbi pojedinih projekata.  

d) Uz navedene dokumente kandidati su obvezni dostaviti životopis. 

 

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno čl. 13. Zakona o ravnopravnosti  spolova (Narodne novine, broj 82/08. i 69/17.). 

 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata  (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14.,  39/18 i 32/20) dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. 

Kandidati koji se pozivaju na  pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, br. 121/17., 98/19, 84/21),  dužni su  prilikom prijave na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici: 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf 

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.  Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, broj 84/21) dužan je uz prijavu priložiti sve dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. 

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarenje prava prednosti: 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf 

 

Navedeni dokazi moraju biti u izvorniku ili preslici ovjerenoj od strane javnog bilježnika. 

 

Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnoj stranici Centra za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek, odnosno od dana 27. travnja 2022. godine.

 

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostaviti u zatvorenoj omotnici, na adresu: 

Centar za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek, Drinska 12B, 31 000 Osijek 

s naznakom "Prijava na natječaj za ravnatelja – ne otvarati". 

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. 

 

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu Centru za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“ Osijek da se njegovi osobni podaci prikupljaju, obrađuju, objavljuju  i čuvaju u svrhu provođenja javnog natječaja za imenovanje ravnatelja škole. sukladno zakonskim propisima ( Opća uredba o zaštiti osobnih podataka EU 2016/679) i Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka

 ( Narodne novine 42/18). 

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava. 

 

 

 

 

Predsjednica Školskog odbora

 

Danijela Buinac, mag. iur.

 


Centar za odgoj i obrazovanje "Ivan Štark" Osijek